• Obniżka
Jak wdrażać metodę projektów?

Jak wdrażać metodę projektów? Poradnik dla nauczycieli i uczniów gimnazjum, liceum i szkoły zawodowej

Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów...

14,80 zł
7,40 zł Oszczędzasz: 7,40 zł

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 7,40 zł

Czas dostawy kurierem InPost 24 godziny! E-booki w ciągu 15 minut!
Ilość

Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.

Poradnik dla nauczycieli
293 Przedmioty

Mikina Agnieszka

Magister ekonomii, pracuje jako nauczyciel oraz doradca metodyczny ds. edukacji ekonomicznej w Wojewódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi.

Autorka wielu monografii, artykułów oraz materiałów szkoleniowych.

 

Zając Bożena

Zając BożenaDoktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, magister inżynier mechanik, ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą oraz doradztwa zawodowego. Pracuje jako nauczyciel konsultant branży mechanicznej w Wojewódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi oraz adiunkt w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Humanistycznej w Skierniewicach.

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Mikina Agnieszka, Zając Bożena

ISBN druk

978-83-7308-675-3

ISBN e-book

Objętość

156 stron

Wydanie

III, 2006

Format

A5

Oprawamiękka, klejona

1. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych uczniów – odpowiedź systemu edukacji na oczekiwania współczesnego rynku pracy

2. Podstawowe modele kształtowania umiejętności uczniów
2.1. Nauczanie początkujące
2.2. Uczenie się we współpracy
2.3. Uczenie się przez doświadczenie

3. Historia i teraźniejszość

4. Metoda projektów w praktyce szkolnej
4.1. Faza I – przygotowanie projektu – czynności nauczyciela
4.2. Faza I - przygotowanie projektu – czynności uczniów
4.3. Faza II – wykonanie projektu – czynności nauczyciela
4.4. Faza II – wykonanie projektu – czynności uczniów
4.5. Faza III – ocena projektu – czynności nauczyciela
4.6. Faza III – ocena projektu – czynności uczniów

5. Przykłady projektów

6. Zamiast zakończenia – dlaczego właśnie metoda projektów?

Załącznik nr 1 – Ankieta „Indywidualne style uczenia się”
Załącznik nr 2 – Ankieta „Moja rola w zespole”

Bibliografia

Zobacz także

Polecane tytuły ( 8 inne tytuły w tej samej kategorii )

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło