Podstawy gry na keyboardziebr /

Podtytuł: 83-7308-150-X
Autor:
ISBN:
12,00 zł
Podręcznik jest środkiem dydaktycznym, przydatnym w kształceniu na kierunkach nauczycielskich. Zawiera treści niezbędne do nauki gry na keyboardzie, rozpoczynanej od podstaw...
Ilość

Podręcznik jest środkiem dydaktycznym, przydatnym w kształceniu na kierunkach nauczycielskich. Zawiera treści niezbędne do nauki gry na keyboardzie, rozpoczynanej od podstaw. Repertuar pieśniowy i utwory instrumentalne pozostają w bezpośrednim związku z programem kształcenia muzycznego studentów na kierunkach wychowanie przedszkolne i edukacja szkolna. Układ treści w podręczniku uwzględnia opanowanie podstaw gry na keyboardzie w takim zakresie, aby osoba ucząca się osiągnęła sukces w postaci samodzielnego wykonania melodii z akompaniamentem. Przewidziano naukę gry indywidualne i w grupie.

 

83-7308-150-X

Podstawy gry na keyboardzie

SPIS TREŚCI

 

 

Wstęp

 

Rozdział I

Przygotowanie keyboardu do gry

Wartość półnuty

Dźwięk e1(razkreślne)

Wartość ćwierćnuty

Metrum dwumiarowe

Zapis nut na pięciolinii

Klucz wiolinowy

Nuta e1 (razkreślne)

Tryb VIOCE – wybór brzmienia instrumentu

Dźwięk d1(razkreślne)

Dźwięk c1 (razkreślne)

 

Rozdział II

Wartość ósemki

Dźwięk f1 (razkreślne)

Dźwięk g1 (razkreślne)

Akompaniament melodyczny – granie lewa ręką

Pauza ćwierćnutowa

Dobieranie akompaniamentu

Dźwięk a1 (razkreślne)

Tryb VIOCE –funkcja Split

 

Rozdział III

Tryb STYLE– funkcja akompaniamentu rytmicznego

Akompaniament rytmiczny – automatyczny perkusista

Dźwięk h1 (razkreślne)

Dźwięk c2(dwukreślne)

Dźwięk h (małe)

Dźwięk a (małe)

Dźwięk g (małe)

Tryb STYLE– funkcja Single Finger

Triada – Tonika, Subdominanta, Dominanta

Tonacja C-dur

 

Rozdział IV

Tryb STYLE– funkcja Auto Accompaniment (AC)

Metrum trzymiarowe

Wartość półnuty z kropką

Dźwięk d2 (dwukreślne)

Dźwięk e2 (dwukreślne)

Dźwięk f2 (dwukreślne)

Dźwięk g2 (dwukreślne)

Grupa rytmiczna: synkopa

Pauza ósemkowa

Akordy molowe

 

 

Rozdział V

Metrum czteromiarowe

Wartość całej nuty

Dźwięk a2 (dwukreślne)

Dźwięk h2 (dwukreślne)

Dźwięk c3 (trzykreślne)

Dźwięk fis1 (razkreślne)

Dźwięk fis2 (dwukreślne)

Tonacja G-dur

Tryb VOICE – funkcja Dual Voice

Przedtakt

Pauza półnutowa

Pauza całonutowa

Akordy molowe w tonacji G-dur

Transpozycja

 

Rozdział VI

Grupa rytmiczna: ósemka z kropką, szesnastka

Dźwięk b1 (razkreślne)

Dźwięk b (małe)

Dźwięk b2 (dwukreślne)

Tonacja F-dur

Tryb style – funkcja Main/Auto Fill

Dźwięki obce

Grupa rytmiczna: ósemka i dwie szesnastki

Grupa rytmiczna: cztery szesnastki

Akordy molowe w tonacji F-dur

Tryb SONG – funkcja Rekord

 

Rozdział VII

Grupa rytmiczna: ćwierćnuta z kropka i ósemką

Dźwięk cis1 (razkreślne)

Dźwięk cis2 (dwukreślne)

Tonacja D-dur

Dźwięk cis3 (trzykreślne)

Dźwięk d3 (trzykreślne)

Metrum trzymiarowe

Efekt Hormony

Akordy molowe w tonacji D-dur

 

Rozdział VIII

Grupa rytmiczna: triola

Dźwięk es1 (razkreślne)

Dźwięk es2 (dwukreślne)

Tonacja B-dur

Tryb STYLE – funkcja Intro/Ending

Metrum sześciomiarowe

Akordy molowe w tonacji B-dur

Dźwięk as1

Pauza szesnastkowa

 

Rozdział IX

Tonacje molowe

Tonacja a-moll

Dźwięk gis1 (razkreślne)

Tonacja e-moll

Dźwięk dis1 (razkreślne)

Dźwięk ais1 (razkreślne)

Tonacja d-moll

Dźwięk dis2 (dwukreślne)

Tonacja h-moll

Dźwięk ais (małe)

Dźwięk gis2 (dwukreślne)

Tonacja g-moll

Dźwięki keyboardu

Schematy harmoniczne

Funkcja Transpoze

 

Spis pieśni i piosenek

Spis utworów instrumentalnych

Bibliografia

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło