• Obniżka
Jak wdrażać metodę projektów?

Jak wdrażać metodę projektów? Poradnik dla nauczycieli i uczniów gimnazjum, liceum i szkoły zawodowej

Podtytuł: Poradnik dla nauczycieli
ISBN: 978-83-7308-675-3
14,80 zł
7,40 zł Zniżka 7,40 zł

Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów...

Ilość

Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.

Poradnik dla nauczycieli

Mikina Agnieszka

Magister ekonomii, pracuje jako nauczyciel oraz doradca metodyczny ds. edukacji ekonomicznej w Wojewódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi.

Autorka wielu monografii, artykułów oraz materiałów szkoleniowych.

 

Zając Bożena

Zając BożenaDoktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, magister inżynier mechanik, ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą oraz doradztwa zawodowego. Pracuje jako nauczyciel konsultant branży mechanicznej w Wojewódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi oraz adiunkt w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Humanistycznej w Skierniewicach.

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Mikina Agnieszka, Zając Bożena

ISBN druk

978-83-7308-675-3

ISBN e-book

Objętość

156 stron

Wydanie

III, 2006

Format

A5

Oprawamiękka, klejona

1. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych uczniów – odpowiedź systemu edukacji na oczekiwania współczesnego rynku pracy

2. Podstawowe modele kształtowania umiejętności uczniów
2.1. Nauczanie początkujące
2.2. Uczenie się we współpracy
2.3. Uczenie się przez doświadczenie

3. Historia i teraźniejszość

4. Metoda projektów w praktyce szkolnej
4.1. Faza I – przygotowanie projektu – czynności nauczyciela
4.2. Faza I - przygotowanie projektu – czynności uczniów
4.3. Faza II – wykonanie projektu – czynności nauczyciela
4.4. Faza II – wykonanie projektu – czynności uczniów
4.5. Faza III – ocena projektu – czynności nauczyciela
4.6. Faza III – ocena projektu – czynności uczniów

5. Przykłady projektów

6. Zamiast zakończenia – dlaczego właśnie metoda projektów?

Załącznik nr 1 – Ankieta „Indywidualne style uczenia się”
Załącznik nr 2 – Ankieta „Moja rola w zespole”

Bibliografia

Zobacz także

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło