Jak pracować z dzieckiem niepełnosprawnym?

Jak pracować z dzieckiem niepełnosprawnym? Organizowanie klasy integracyjnej

Podtytuł: Konstruowanie programu zajęć
ISBN: 978-83-7850-415-3
12,00 zł

Książka zawiera analizę pracy Autorki z dzieckiem specjalnej troski, organizację pracy w klasie integracyjnej oraz przykłady gier i zabaw kształcących i pobudzających, przeznaczonych dla wszystkich dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym...

Wersja książki
Ilość

Książka zawiera analizę pracy Autorki z dzieckiem specjalnej troski, organizację pracy w klasie integracyjnej oraz przykłady gier i zabaw kształcących i pobudzających, przeznaczonych dla wszystkich dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Głównymi adresatami są nauczyciele prowadzący klasy zintegrowane i rodzice dzieci niepełnosprawnych. Przemyślenia i propozycje Autorki mogą być zaczątkiem wielu dobrych pomysłów dydaktyczno-wychowawczych.

Konstruowanie programu zajęć

Opis

Książka elektroniczna - E-book
PDF

Specyficzne kody

isbn
978-83-7850-415-3

Szczygieł Beata

Doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki – pedagogika społeczna, pracownik Uniwersytetu Śląskiego, Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, Instytutu Nauk o Edukacji, Zakładu Pedagogiki Ogólnej.

Jej zainteresowania badawcze obejmują między innymi: studia nad problemami pogranicza polsko-czeskiego, w tym sieć instytucji oświatowych, problematykę interakcji między nauczycielem i uczniem, edukację szkolną realizowaną w społecznościach wielokulturowych, zadania rozwojowe młodzieży oraz edukacyjne wyznaczniki ich wypełniania, problematykę wielokulturowości i międzykulturowości, edukacji wielo- i międzykulturowej, jak również pedagogikę międzykulturową.

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Szczygieł Beata

ISBN druk

978-83-7587-520-1

ISBN e-book

978-83-7850-415-3

Objętość

113 stron

Wydanie

I, 2013

Format

A5

Oprawamiękka, klejona

Wstęp

Maciek

Spotkanie z tatą

 

Nasze pierwsze spotkanie

            Droga do domu

Spotkanie z psychologiem

            Drugie spotkanie z Maćkiem

Przedszkole

Wizyta w przedszkolu

Pomocny telefon

            Kurs – Jelenia  Góra

                        Dzień dobry Maćku

                        Trudne pytania

Zabawy z głoskowaniem

            Specjaliści

                        Logopeda

                        Rehabilitant

            Mały człowiek

                        Symbole Blissa

                        Twórczość plastyczna Macieja

                        Muzyka na co dzień

                        Rozwijanie zainteresowań matematycznych

            Prostota uczuć

                        Uroczystości przedszkolne

Koniec pierwszego roku

Współpraca z rodzicami

 

Wyróżnienie, obowiązek, kompetencje

 

O integracji słów kilka

                        Integracja niezrozumiana

 

 

            Mali a jednocześnie dorośli

                        Pajacyk

                        Szybkie pytanie, trudna odpowiedź

                        Edukacja przedszkolna zakończona

 

Organizowanie klasy integracyjnej

                        Wnętrze naszej klasy

                        Najważniejszy dzień

                        Poznajmy się: klasa I „a” integracyjna

                        Dystans do opinii i diagnozy

                        System oceniania

                        Poranek

                        Stała współpraca

                        Sposoby prowadzenia zajęć

 

Uczymy się, bawiąc – przykłady zabaw

 

Zagubieni w metodach

 

Konstruowanie programu dla dziecka niepełnosprawnego

 

Liczą na nas

 

Konspekty zajęć muzyczno-ruchowych

 

Prace plastyczno-techniczne

Zobacz także

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło